Shine on me

Ligger i sängen och lyssnar på VNV Nation.
Mike och Mattias har precis dragit iväg till jobbet, som vanligt kan jag inte somna om eftersom jag är själv.
Jävla löjligt egentligen.
Löjligt hur jävla beroende man kan vara av att ha folk runt sig hela tiden.
Somnade runt 3 inatt, vaknat miljoner gånger så kommer väl däcka av om jag bara lägger mig och kollar på serier eller nåt. Men eftersom jag började lyssna på fin musik sådär så måste jag vänta tills ångesten lagt sig.
Aldrig saknat Gävle, aldrig någonsin.. Men nu gör jag fan det.
Inte det att jag inte trivs med sällskapet här, bara livet här.
Men har inga pengar, så måste vänta tills dom får lön.
Kommer få åka hem utan Mike, så mer ångest på det.
Ska flytta till lägenhet idag iallafall, slipper den här baracken.
Seriöst, vi bor 3 personer på 14kvm typ. Är det ens lagligt?
Finns ju lagar för djur, så borde finnas för människor också.

Lastbilsmannen är utanför och låter som fan.
Han håller på lastar ställningsmaterial.
Han kom med godis och cigg förra veckan till mig när jag låg här i min ensamhet utan varken mat eller tobak.
Fick åka med i hans lastbil lite och han bjöd på bullar.

Har säkert så jävla mycket post hemma nu.
Bara sket i allt och drog iväg.
Kommer få betala dubbla räkningar nästa månad och leva på.. ris.
Men helt klart värt det.
Mitt mående > alla pengar i hela världen.

Shine, shine your light on me Illuminate me,
make me complete
.
Lay me down, and wash this world from me.
Open the skies, and burn it all away.

Kommentarer
Postat av: kewken

hör av dig när du är tillbaka i gävle så kommer jag med ett kaffepaket och lite kärlek <3

2012-01-12 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0