Norge, hallåja.

Är lite fast i Norge, därför jag inte uppdaterat.
Skulle vara här över helgen, men sen så råkade vi liksom supa upp alla pengar.
Eller.. pojkarna hade köpt öl för pengarna jag skulle ha till att åka hem för redan innan jag kom dit.
Lekte rockstars på hotell, blev utslängda på morgonen, party som fan.

Nyår spenderades på olika hemmafester. Träffade på nån random vid tågstationen när jag kom som bjöd oss på hans systers 18årsfest som var på nyår, så vi körde bara!
Fick med mig en giraff från näst sista festen, den var fin.
Sitter i en liten barack nu och känner mig kidnappad. Dom jobbar hela dagarna och jag sitter fast här.
En barack, mitt ute i ingenstans.
Har min Mike här nu iallafall, kan leva på det.
Fina Mike <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0