Drömmer om sperma, mm.

Hade världens dummaste dröm inatt.
Att jag hade hittat världens bästa hårinpackning - Mikes sperma.
Jag hade fått en petflaska med hans sperma och så hade den tagit slut, så jag var typ asledsen för jag aldrig skulle hitta nån sån bra inpackning. Håret växte snabbt som fan och blev mjukt och fint.
Så vägrade Mike ge mig mer för det hade tagit ett år att samla ihop allt och han tyckte det hade gjort så ont efteråt då han tömt allt så han ville inte göra om det.
Så skulle jag ut och leta från nån annan, men så kunde jag inte göra det för det skulle vara samma sak som att vara otrogen.
Försökte förklara för Mike att jag bara ger killen en flaska som han får fylla och sen tar jag hem det, han saggar mig inte i håret liksom, men nej.. det gick inte Mike med på.

Hittade ett porrklipp en gång med en neger som hade sinnessjukt stor kuk och när han kom så kom han hur mycket som helst, decilitervis typ. Det var en sån som hade erbjudit sig att donera sperma till mig.

Okej, jävla puckad dröm.



I förrgår var jag hem till mamma, snodde med mig massa mat för vi hade helt tomt hemma och när jag kom hem så hade Mike städat hela lägenheten typ, bara lite disk kvar som han inte hunnit med.
Blev asglad.
Igår tvättade jag 5 maskiner tvätt, hade ju inga kläder rena så.. Sen efter det bakade jag honungsciabata. Blev kalasbra, ska nog göra mer senare idag.
Mike är ute på äventyr nu, så väntar tills han kommer hem så jag har assistans.

Har vart så jävla glad senaste dagarna och Mike är helt bäst på alla sätt och vis.
Livet är toppen, fast vi inte har jobb eller pengar osv så är jag fan lycklig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0