Äntligen hemma.

Home sweet home!
Äntligen hemma iallafall efter en helvetesfärd.
Har min Mike med mig hem också, hohoho, livet är bra igen.
Satt först 4,5 timme på buss från Kristiansand, sen vänta i 5 timmar på stationen i Oslo.
Satte oss på tåget, åkte 10 minuter sen slutade tåget fungera. Loket hade fått elfel eller nåt.
Så fick ta ett pendeltåg till Lillestrøm, sen buss därifrån till Karlstad som tog ca. 5 timmar.
Efter det var det dags att byta igen, till en annan buss till Stockholm som tog 4-5 timmar och efter vi kom till Stockholm fick vi åka taxi hem till Gävle.
Hade inga batterier i telefonen, så kunde inte lyssna på musik heller och självklart fanns det inga uttag på bussarna så man kunde ladda den. On top av allt så var det en skrikande jävla unge med HELA resan som inte höll käften mer än 5 minuter i taget utan skrek konstant.
Började åka kl.6 på morgonen från Kristiansand, var framme i Gävle kl. 4-5 på morgonen dagen efter.

Kommer hem och möts av ett inlägg i facebook-loggen om att vi stulit en plånbok.
Ohyeah, visst.
Fast nej, absolut inte, haha.
Skulle vilja skriva ut typ allt som hänt, men vill inte hänga ut nån så skriver det i Word och sparar det på datorn istället.
Glömde min plattång och Mikes laddare till datorn, det suger.

Jag vann iallafall, utan att ens försöka.

Kör en dagens outfit också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0