Såhär äre.

Åh, alltså..
Den här dagen känns så jävla bra.
Så jävla fin.
Har så mycket pirr i magen och lyckorus att jag knappt klarar av att sitta still en minut.
Beror kanske mycket på att jag tagit min medicin idag men även mycket pga annat.

Idag är jag full av känslor, både mina och andras.
Idag är en dag som jag förstår andras känslor också.

Är ju tjej och såklart expert på att stalka mina ex..
ÅH, KOM IGEN. SOM ATT INGEN ANNAN GJORT DET?
Iallafall så kollade jag Mikes sida på facebook för att se om det hänt nåt nytt sen han tog bort mig och bestämt sig för att mitt liv är fucked.
Ville mest se om han fortfarande hade det bra eller om han var arg och skrev hattexter om mig i sina statusar och sket i allt.
Han är istället jätteledsen och vill ha det som förut.
Att han vill ha mig.
Det gör mig ledsen.
Även fast jag är på toppenhumör så blir jag ändå fruktansvärt ledsen.
Jag älskar Mike, men jag är inte kär i honom.
Jag behöver inte smutskasta honom, jag önskar väl också att det skulle funka, men det gör det inte, och jag tänker inte gå tillbaka till det vi hade innan.
Dels för att vi inte mådde bra i det och sen såklart för att jag inte längre är kär!
Vill bara krama honom och ta hand om honom.
Allt som händer i hans liv nu gör att det svider i hjärtat på mig.
Och trots att han fått mig att må så dåligt, och jag fick väl även han att må dåligt, så fanns ändå dom här småsakerna som gjorde att vi höll ihop. De få bra stunderna övervägde de många dåliga.
Man kommer varann så nära inpå när man lever och bor ihop.

Kommer träffa honom i maj, då är det rättegång.
Ska vittna till hans fördel, vill han inget ont i hela världen.
Längtar faktiskt.
Inte efter rättegången, men längtar tills jag får träffa honom.


Let me see you through
'cause I've seen the dark side too
I'll stand by you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0