Slackerbrud.



Blev fest och utgång i fredags iallafall.
Jag blev av med oskulden också.
Efterfesten höll till hemma hos oss, fick alla som gick sist (vilket var runt 4-5) att sjunga living on a prayer för min granne i trappen också. Tror hela trappuppgången hämnades dagen efter då vi låg bakfulla och jävliga genom att banka i alla väggar, dra längs med räcket och stå och hoppa alldeles utanför vår port från klockan 9.30 på morgonen, haha. Men helt klart värt det.

Haft Harry Potter Maraton igår och idag, kollat igenom alla filmer och gjort en egen stav av aluminiumfolie. Kände mig som en trollkarl som fan, Mike tyckte jag var skittöntig.
Ska slänga ihop käk nu. Pasta och nån pastasås.
I veckan ska vi börja banta, skitkul.
Fast ska försöka ha en bakdag tänkte jag.. Tror inte Mike är så pepp på det, men eftersom det gick så "bra" för mig och Sussi sist så ska jag nog försöka ragga upp henne.

Jag och min coola stav.

Har vart ungefär såhär skitsnygg senaste 2 dagarna.
orkar inte fixa mig, är fan arbetslös, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0