... and not a single fuck was given that day.



har städat och skit idag, bakade en kladdkaka för ett litet tag sedan också.
eller, bakade flera mindre med formarna jag fick av Vikko när jag fyllde år.

smakade skitbra, blev jättenöjd.

Behöver hjälp med en liten grej..
eller ganska stor grej egentligen.
Vafan ska jag köpa till Mike i julklapp?
har dåligt med pengar och han har inga intressen och tycker allt är skittråkigt.
SÅ VAD SKA MAN GE TILL EN POJKVÄN SOM INTE TYCKER OM NÅNTING?

Funderar på att ge han en sån här,
absolut ingenting.
Men kostar 59kr, helt ovärt.

Så nu är ni så vänliga att ger mig tips på bra presenter.
kom på att han gillar lite saker.
skrikmusik och .. öl.
Vafan, vi har vart tillsammans över ett år och jag har ingen aning om vad han gillar?
Dålig flickvän jag är.

Kommentarer
Postat av: iiidaa

* barbara docka

* en platta öl med olika smaker

* nya kläder

2011-11-28 @ 22:48:56
URL: http://idaputtonen.wordpress.com/
Postat av: Den där jävla Jossan

ääh, du har ju das vibrator nu, why care lixom?! :P

2011-12-12 @ 09:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0