Uppdatering, fint.

Satt i Skype med Mike flera timmar igår.
Bara låg och kollade på honom och lyssnade på när han sjöng och pratade med Mattias.
Blev helt matt i kroppen och kunde nästan somna.
Låg i sängen och inbillade mig att han också låg med mig.
Han är så himla fin min Mike.

Bjöd hit lillebror och hans tjej på mat igår också.
Tänkte jag skulle mindfucka mig själv och min kropp till att äta, kan ju inte gå och spy när jag har folk här på besök, hemskt snuskigt för dom + att jag måste äta maten eftersom jag lagat den.
Min plan funkade.
Satt och svalde ner min kastspya 3-4 gånger innan det gick över till lite illamående bara.

Fortfarande helt off.
Började gråta när vi skulle säga hejdå.
Jag är sån jävla mes.
Gråter som en bebis för ingenting nu för tiden.
Elina tyckte det kändes som Mike vart borta en månad, och det gör det.. Verkligen.
Han har inte ens vart borta en vecka.

Jeg godtar å lære norsk fordi jeg vil flytte dit.
Har en norsk på skype hvem jeg snakker med.
hehehe.

Skulle tvätta idag, men har inget sköljmedel så sket i det.
Vill ju att mina kläder ska lukta gott.
Får åka hem till mamma och tvätta mina kläder där istället.
Känner mig som världens Grinch, inte köpt en endaste julklapp.
Enda personen jag skulle ge julklapp till i år var ju Mike, men så drog ju han iväg.
Har iallafall fått 2 jobberbjudanden nu i Norge, så jobb har jag garanterat om jag åker dit.
Bara boendet som ska ordnas.
Men verkar som att det kanske kommer lösa sig ganska bra efter nyår iallafall :)
Sååå, går allt som det ska så kommer jag bo i Norge i en fet lägenhet med 2 rippade hunkar.
Mina bodyguards.
Kommer känna mig som en prinsessa.
Jag är fan en prinsessa.

Matar in lite bilder så blir det lite roligare, jag har blivit sämst på uppdatera.


Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Kossan

:o hur ska jag kunna leka med dig när jag kommer till gävle dårå? :((

lycka till iallafall!

Och det är dyrt i norge kvinna! köp cigg i sverige:P

2011-12-22 @ 15:19:11
Postat av: KungMike

Ingen som klarar sig utan mike verkar det som, säger ju jag är kung

2011-12-29 @ 18:33:19
Postat av: Jessica

Nej, svårt utan dig :c

2011-12-29 @ 23:25:53
URL: http://pissblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0