update, fett.



Ja, det gick ju skitbra det här med att blogga.
Inte haft nåt intressant att skriva, och känns ju sådär lagom kul att logga in för att berätta om.. vad jag ätit för mat och hur många program jag sett på tv under dagen?
Har iallafall hunnit med att åka till Stockholm över en helg.
Blev kidnappad av Jossan för att fira Daniel som fyller 30.
Sen så vet jag hur alla älskar hur mycket jag hatar mina grannar, så nu ska ni få höra nåt helt fantastiskt skitkul! - JAG ÄR INTE DEN ENDA I TRAPPEN SOM HATAR DOM :D

Familjen Kebabovic mittemot som alltid springer i trappen sent som fan med ungar, alltså MITT I NÄTTERNA, snackar allt mellan 23-05.00 nu, vardag som helg kommer dom med SMÅ barn? Vafan är det för föräldrar?
Anyway, hörde dom i veckan runt halv 12-12 på natten/kvällen och tydligen var inte jag den enda som hörde dom, för helt plötsligt öppnas en dörr och en arg man skriker "MEN KAN DU FÅ UNGJÄVELN ATT HÅLLA KÄFTEN, VI FÖRSÖKER FÖR FAN SOVA HÄR" och sen PANG smällde han igen dörren.
Kunde inte låta bli att kolla i nyckelhålet, Mike tror jag kommer bli sån där titt-tant när jag blir gammal.. sitta och kolla ut genom fönstret på mina grannar, ha koll på allt och ha miljoner katter, haha. Men jag kollade ut iallafall, och där står kvinnan, helt förskräckt ett bra tag innan hon skriker lite halvhjärtat tillbaka (observera att han stängt dörren för länge sedan) "DJEVLA IDJUT" på världens knackligaste svenska. HAHAHAHAHAHAH, GRANNAR - DÖ!

Hm, se om nåt mer har hänt..
JO, jag skar upp handen tidigare i morse på en glasbit under sängen när jag skulle sträcka mig efter ett par strumpor.
Har kollat lite för mycket på Supernatural, så sätter mig i sängen, gråter lite och ber Mike ta bort monstret under sängen som bet mig.
Han skrattade åt mig, pussade mig på pannan och sen sa han att jag fick ta bort den själv.
OKEJ MEN DÅ FÅR DU TA FRAM DINA ÄCKLIGA STRUMPOR SJÄLV UNDER SÄNGEN!!!!
Nix, dom fick ligga kvar där.
Mike håller på tvättar. Andra gången på raken jag slipper tvätta, hoho. Bra kille, japp.

Okej, haken är att jag måste diska berget med disk som ALDRIG tar slut.
men äsch.
Nu vill inte jag skriva mer, jag har ont i handen.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Den där jävla jossan

Hahaha, du är ju så äckligt söt ibland IDJUT!

2011-12-12 @ 09:43:52
Postat av: Liina Vildsvin

AW HALLÅ jag tycker jetesynd om dig, låter hemskt!

Hatar Mike nu för han inte tog bort idjuterna under sängen!!!

Usch, önskar det fanns något jagkunde göra för att få dig må bättre :((((

2011-12-27 @ 08:36:20
URL: http://nattstad.se/liinababy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0