Tycker så JÄVLA synd om mig själv.



Ja, fyfan!
Det är så JÄVLA synd om mig.
Det är mer synd om mig än alla svältande barn i hela världen.
MIKE ÅKER TILL NORGE IMORGON OCH BLIR BORTA TILL FEBRUARI.
Kommer vara så jävla ensam.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi råkar ut för en bilolycka imorgon på väg till Arlanda så han inte kan åka. JA SÅ JÄVLA EGOISTISK ÄR JAG.
Mike tycker att det är jobbigt när jag gråter hela tiden.
Så jag försökte inte gråta nånting idag.
Har mest vart arg på allt.

KÄRA GUD, GÖR SÅ VI KÖR ÖVER VÄGEN ELLER GÖR SÅ NORGE SPRÄNGS I BITAR!
fast se till att Mattias inte är där då, typ flytta honom till Gävle eller nåt tills vidare.

Skitliv.
Ska skaffa 15 katter under tiden han är borta.
Jag hatar fan katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0