Så här är det nu.

Eftersom mitt liv bara går utför just nu, så känner jag som såhär att jag måste komma iväg lite, annars kommer jag börja knarka som ett as och sen kommer jag dö.
Så jag drar iväg imorgon. Från kl. 13.00 imorgon så kommer ingen kunna nå mig på min telefon.
Återkommer när jag mår lite bättre.
Blir borta över helgen, så ring ingen polis eller nåt, jag kommer tillbaka.
Behöver bara få andas lite.

Ska packa väskan nu.
Hejdå.

Jag har alltid gillat svaghet
Som sex & sprit & knark
Det finns alltid som en utväg
Och jag har aldrig varit stark
I min skalle brann en motsats
En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor
Fyller tonårsblanka ark
Med orden: Vi skall alla en gång dö
.

Kommentarer
Postat av: Liina

finns på skype eller en vild tågresa ifrån dig jessica, även om jag inte känner dig så du vet, så ska du veta det iallafall.

2012-01-07 @ 03:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0