Kroppen självdör.

Mår inte alls bra.
inte alls.

Sitter och googlar om man kan självdö av depression.
Vet att jag såg en film en gång, där dog folk för att skydda sig själva typ.
Cellerna skickade ut signaler till kroppen att den kommer dö, så då självdog man.
Men det var bara i extrema situationer.
Jag tror jag kommer självdö.
Sen har jag läst om en man som gillade giraffer. Eller han ÄLSKADE giraffer.
Så fick han se en i verkligheten en gång.
Då blev han så lycklig att hans lever formade sig som en giraff och han dog.

Tänker inte äta förrän Mike kommer hem igen.
Äter jag mer så kommer han tycka att jag blivit fet och ful och göra slut med mig.

Orkar inte ens tänka klart.

Hade fin kväll med Marre i förrgår iallafall.
Drack oss så fulla att vi hamnade på sjukhus.
Sov 2 timmar, sen rymde vi därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0