Kom hem då för i helvete!


Tuggat sönder min mun i ren tristress.
Ingen bra dag idag.
Ingen bra dag alls.
Nån som vill komma hit och slå mig i ansiktet? Varsågod.

Har bara sån jävla ångest.
Hugger till i hjärtat varje gång jag andas.
Klivit upp ur sängen en gång idag, och det var för att kissa.
Jävla meningslös värld där ute.
Jävla meningslös utan Mike.
Tycker han kan komma hem nu.
Blir inte alls lättare för var dag som går. Tvärtom, det blir värre.
Kan inte ligga på mage, för det känns som mitt hjärta är en sten och kommer pressas ut ur mitt bröst, kan inte ligga på rygg för hjärtat sätter sig i halsgropen och jag kan inte andas då.

Jävla skit, älskling kom hem.
Behöver nån som rycker upp mig, skäller på mig, kallar mig för emo när jag är så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0