Hoppas du dör.



Allt känns helt värdelöst och meningslöst.
Vill inte ens kliva upp ur sängen, men jag kan inte sova.
Innan jag somnade inatt hade jag sovit 20 minuter på 2,5 dygn.
När jag väl somnade, så blev det bara 4 timmars sömn iallafall.
Ami sov här inatt iallafall.
Eller sov gjorde hon väl inte, hon dygnade för hon inte kunde sova.
Var precis och sa hejdå osv till henne eftersom hon åker till England idag.

Ska iväg och fira "lilla julafton" idag hemma hos min faster.
Gör det mest för mina småsyskons skull, gillar inte jul.
Min fittäckelgranne spelar schlager igen.
Är så jävla less på allt att jag inte ens orkar bry mig om att bli arg på det.
Tycker för synd om mig själv.
26 timmar sedan jag lämnade Mike på Arlanda.
Känns som 2 veckor.

Har magsår + världens jävla mensvärk, sprutar blod ur fittan och när jag spyr.
Mitt liv suger.
Ska nog se till att dricka mig redlös ikväll.

ps. Skoja bara om min granne, hon spelar julmusik och jag önskar henne döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0