Herpes.


Suttit och snackat med Liina hela natten typ.
Haft askul och kom fram till att vi hade hela livet gemensamt.
Vaknade klockan 1, Mike var en fitta och gick och la sig utan att ens säga godnatt.

Har fått ett fett jävla munsår, så  måste ner och köpa munsårsplåster innan det torkar ut, börjar spricka osv, säkert fått herpes av att jag fått pussas för lite.
Tar det i samma veva som jag drar med Josef till Andersberg.
Han ska tatuera halsen igen och jag skulle följa med och hålla handen.
Senare drar jag med Marre till Sandviken och super med punkarna, fint som snus.
Måste få tag på Sam och Tess också, dom ville komma och låna datorn så dom kunde få musik till Mp3n eller nåt sånt.
Ska tvinga Sam ta med pepparlax, det var så jääääääääävla god.
Mina släktingar hade bara sån där slemmig äcklig lax på julen.
Vart bjuden hem till dom i förrgår. Dom dukade upp ostar, kex, räkor, avokado, olika likörer, vin och finwiskey. Sen fick jag äta av deras julmat, OCH DEN VAR SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄN MIN SLÄKTS.
När dom gifter sig i sommar ska dom få adoptera mig.
Världens godaste pepparlax fick jag, sen pannacotta, åh gud.
Aja, trycka i mig en billys pizza nu, sen klä på mig lite.


Kommentarer
Postat av: Svina

Haha jaa, det var kul va!

ska skypea dig sen och berätta om mina mellandagsrea-äventyr, och du ska tycka synd om mig

2011-12-28 @ 06:22:06
URL: http://nattstad.se/liinababy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0